پیش بینی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در این استان‌ها | وضعیت آسمان امروز تهران

امروز (سه شنبه) با گذر موج تراز میانی از شمال غرب کشور به تدریج در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
پیش بینی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در این استان‌ها | وضعیت آسمان امروز تهران
کد خبر : ۷۶۰۶۴

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در مناطقی از استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.


امروز (سه شنبه) با گذر موج تراز میانی از شمال غرب کشور به تدریج در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در مناطقی از استان‌های واقع در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. همچنین در مناطقی از جنوب غرب و غرب ابرناکی و وزش باد انتظار می‌رود.

فردا (چهارشنبه) در شمال غرب و برخی مناطق شمال خوزستان و لرستان رگبار پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و در غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ می‌دهد.

پنجشنبه در شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و رگبار باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

جمعه و شنبه گستره بارش در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز است. طی این روز در مناطقی از شمال شرق و شرق، وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود و دریای خزر مواج است.

سه شنبه و چهارشنبه افزایش نسبی دما و وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل پیش بینی می‌شود و روز‌های پنجشنبه و جمعه کاهش نسبی دما در این مناطق رخ خواهد داد.

آسمان امروز تهران کمی ابری تا ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۴ و کمینه دمای آن ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر